Naaidooz

Naaidooz

dinsdag 10 september 2013

De één na laatste Mysterie

Gisteren was al weer de één na laatste bijeenkomst van de Mysterie.
Dit is het resultaat zover
De onderste rij is nieuw.
 
Ik had haar een tijdje weggelegd en toen ik haar weer ophing, vond ik haar toch weer
erg leuk.
Wat me wel opvalt, is dat er bovenin meer groen is, dan in de rest van de quilt,
dus ik ga nog even verzinnen hoe ik dat kan aanpassen.
Deze quilt is van Corrie, deze had ik nog nooit gefotografeerd
Erg leuk met die zwarte achtergronden.
En Corrie had nog meer mooie dingen meegenomen





Ik vind het altijd heerlijk als iemand z'n werkjes meeneemt en laat zien,
we zaten er dan ook allemaal bij te o-hen en a-hen.
En deze quilt in wording is van Wilma.
Is ie ook niet prachtig!
Zijzelf is het al aardig zat, want het is heel veel werk en ze is er geloof ik
al 1,5 à 2 jaar mee bezig.
Maar kennen we dat niet allemaal, wij quiltsters, dat je zeker de grote
projecten regelmatig zat bent en ook vaak tegen je zin in er toch maar mee doorgaat.
Het eindresultaat is dan des te waardevoller, denk ik.
Voor de volgende keer mogen we deze blokken maken
Het komt aan linkerkant van de quilt.
Het is in principe de bedoeling dat we tijdens de bijeenkomst al een
beginnetje maken, maar ja, dat is ook dit keer niet gelukt, door ons vele geklets
en het bewonderen van alle werkjes.
Volgende keer beter!
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten