Naaidooz

Naaidooz

dinsdag 4 juni 2013

Snik, snik

Vandaag de laatste Dear Jane Bee in deze hoedanigheid.
We hielden de bee altijd bij Cora's Cottage in Schiedam, maar zoals de meesten van jullie
wel zullen weten, stopt de winkel ermee.
We zijn wel van plan om nog bij elkaar te komen, want het is zo gezellig en
zo'n goede stok achter de deur voor wat betreft het quilten, maar hoe en waar enzo
is nog niet bekend.
We zijn in september 2011 begonnen en dit is de oogst zover






en ook nog een Dear Jane borduurtje

Het was altijd erg gezellig en onder de bezielende en deskundige begeleiding
van Ria Borgstrom hebben we veel geleerd.
In de winkel van Cora is nu wel alles sterk afgeprijsd en ik kon het natuurlijk niet laten
om wat te kopen




Ga gauw langs, want er is nog veel leuks!
Ik kan in ieder geval weer gaan freubelen!


1 opmerking:

  1. Hallo Femke jou blog wordt steeds leuker en wat fijn dat ik ook nog even de blokken van de anderen kan zien.Ik vind het ook zo jammer het is zo'n gezellige groep en de winkel ook zo jammer was altijd zo gezellig bij Cora. Ik hoop dat we in september een groep kunnen vormen we zouden ook kunnen kijken of we zelf een lokatie kunnen zoeken. En nu ook maar hopen dat die andere groep ons erbij wil hebben hahha ik vind het zo bespottelijk dat je niet bij die groep mag. Eigenlijk ook heel raar want het is een bee en dan mag je gewoon aanschuiven toch gekke wijven een ander woord heb ik er niet voor hoor. Ik kijk regelmatig op je blog maar steeds heb je het weer anders jij bent daar wel heel hnadig in hoor. Femke we zien elkaar in september veel plezier met freubelen liefs Rieki

    BeantwoordenVerwijderen