Naaidooz

Naaidooz

vrijdag 28 juni 2013

Home sweet home

Mijn eerste nieuwe grote project is de quilt
Home sweet home van Barb Adams en Alma Allen
dit zijn de 2 uitvoeringen van de maaksters 
 en dit is het eerste huis
Ik ben gek op huizen en ik wil ze maken van mijn favoriete rode lapjes
 en dit is een beginnetje van het eerste blok
en de bloemen en versiersels er omheen wil ik maken van wolvilt
Kijken of dat wat is
 de blokken zijn groot, zo'n 60 x 40 cm
Ben er nu al verliefd op en ga gauw verder!
 


3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke stoffencombinatie heb je voor het eerste huisje gemaakt. Enig!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn zo leuk om te maken!!!
    Wel wat groot maar mooi .
    Veel plezier met het maken groetjes yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hum ! Il va être magnifique, ton choix de couleurs est super !
    J'adore ..

    Tu devrais mettre une newsletter, je pourrais venir plus souvent te rendre visite.. tu fais tellement de jolies choses!
    Bon week end
    Pom'

    BeantwoordenVerwijderen