Naaidooz

Naaidooz

zondag 19 maart 2023

Homespun

 Oh, oh, oh Naaidooz toch weer!

Heb je nog niet genoeg projecten?

Ik kon het weer niet laten.

Natalie Bird, Owl and Hare Hollow

heeft een blok van de maand

die via de Homespun de wereld in komt,

want echt, volgens mij is in ieder geval 

de helft van de wereld ermee begonnen!

Er is zelfs een Facebook groep, waarin

alles te zien is, zo leuk!!





Ze is toch geweldig!!

Heb het via Farmyard Quilting Designs

gekocht en elke 2 maanden komen

er patroontjes beschikbaar.

Natuurlijk nieuwe stofjes gekocht,

want daar had ik er ook nog niet genoeg

van......



De eerste 2 patroontjes 
zijn stitcheries in combinatie
met hexagonnen en tot zover
ben ik nu gekomen




Denk dat ik nog even
verder ga hiermee!!
Nog een fijne zondag!!



1 opmerking:

  1. Nou wat toevallig Femke, ik was op quiltretreat en meerdere dames hebben hier ook voor gekozen. Je wordt er wel hebberig van maar ik weet dat het mijn kleurtjes niet zijn dus eerst maar projecten afmaken.
    Succes Coby

    BeantwoordenVerwijderen