Naaidooz

Naaidooz

maandag 2 januari 2023

Muizen naai atelier

 Hallo lieverds,

allereerst de beste wensen 

voor 2023 en dat we maar veel

mogen freubelen en genieten

van elkaars werkjes!!

Weten jullie nog van de muizeninvasie

een paar weken geleden?




Nou dat was alleen maar een

voorbode voor de overname van mijn

toen nog leeg staande roze poppenhuis



Het huis is aan de Lindegracht

in Muizenland




    

En als je dan aanbelt

op nr. 36


    En deze trap op gaat




Dan kom je vanzelf in het

muizen naai atelier




En daar zijn allerlei muizenmeisjes

aan het werk en hangen allerlei

creatie's 











En de muisjes hebben 

ook nieuwe jurkjes aan







    

En alles is aanwezig 

om te passen, te strijken 

te meten en wat al niet







Ik laat de muisjes maar

hun gang gaan en misschien

kan ik ze nog wat helpen

met de ontwerpen en andere

bezigheden!

Toch wel erg gezellig zo!


    Tot een volgend muizenverhaaltje

maar weer!!

1 opmerking:

  1. Ik ben dol op poppenhuizen. Het jouwe is van een iets hanteerbaarder formaat dat het mijne. Al die details, ik houd ervan!

    BeantwoordenVerwijderen