Naaidooz

Naaidooz

donderdag 24 september 2020

Er was eens....

 Er was eens.....

een koffiemolen, 

die zichzelf een beetje

kaal vond

 
 
 
Hij vroeg aan 

tante Naaidooz of hij

wat aangekleed kon worden.

Uiteraard!!!

 

Zij heeft alles

een beetje geregeld

 

met overal 

koffieboontjes....

 

O jee, wat zie ik 

daar?

Een muis ieeekkkks

 

Muizen zijn 

waarschijnlijk dol op

koffieboontjes !
 

Ik denk zomaar

dat het muisje hier

vandaan komt

 

Dit lampje had ik

al eens eerder gemaakt



 

Overal muisjes....

ik denk dat ik 

Pietertje er even 

bij roep....hihi!

Nog een fijne dag!!
 


2 opmerkingen:

  1. Zelfs je koffiemolen krijgt een metamorfose. Leuk hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo gezellig en ach die muisjes neem je toch voor lief, geloof niet dat ze veel kwaad kunnen.......

    BeantwoordenVerwijderen