Naaidooz

Naaidooz

dinsdag 7 april 2020

Verrassing in de tuin!

Kijk nou toch, wat ik 
aantrof in mijn tuin,
ja goed kijken, tussen
de plantjes
 deze gezellige
paasschatjes hadden
zich verstopt in mijn tuin
 en ze hebben de hele
tuin onderzocht, dus ik
er met mijn fototoestel achteraan






 

 Ik heb het idee dat ze
in één van de huisjes
in de tuin wonen,
alleen welke zou het zijn...
deze....

 of deze?
 
 of toch deze...
nee.. die is te groot

 deze zijn helemaal te groot

Ik weet wel dat als
het buiten te koud is
dat ze in dit huisje vertoeven
Ik ben gek
op huisjes....
valt het op?
Zo, ga weer gauw
naar de tuin, genieten
van het heerlijke weer!!
Nog een fijne week!!

1 opmerking:

  1. Wat een geweldige leuke creaties, vind de snoetjes zo schattig. Jij hebt in ieder geval drukte in de tuin als de zon schijnt want wie weet wat er nog uit de huisjes komt.

    BeantwoordenVerwijderen