Naaidooz

Naaidooz

zaterdag 17 augustus 2019

Gewaarschuwd!!

Ja, ik had jullie nog zo gewaarschuwd...haha
ik ben ook weer met wat nieuws begonnen!
Liep ik een paar weken geleden nietsvermoedend
door Moniquilt in Schiedam, 
had ze toch een patroon van een
echt Naaidoozquiltje....
 Rood met wit en huisjes,
wat wil je nog meer?

 En dan bij ieder blok een maand geschreven,
maar dat zie je niet zo goed op de foto,
maar bij deze, die ik als eerste heb gemaakt, 
zie je het goed



 En tussen de blokken door,
allemaal Log Cabin blokken, maar.....
dat worden bij mij denk ik
ik effen blokken, want Log Cabin....
zo niet mijn ding!!
Wel om te zien, maar niet om te doen!!
En hebben jullie dat nou ook,
altijd mijn naalden kwijt.
Geen idee waar ik ze laat,
maar nu dus wel, ze blijven
o.a. in mijn niet afgemaakte
werkjes, zoals deze
 Het moest een blok worden
met allerlei driehoekjes....ook zo niet
mijn ding....dus dat blijft liggen...met naald.....
Ik ben toch ook zo'n lekkere (Naai)dooz....
 Ga eens kijken bij meer niet afgemaakte
werkjes voor nog meer kwijtgeraakte naalden haha.
Aaah en Pietertje mopperde dat
hij niet meer zo vaak bij mijn 
verhaaltjes was betrokken....
Nou weer eens een foto van mijn
allerliefste schatje!!
Fijn weekend!!


3 opmerkingen:

  1. Wat een enig project, dat kun je echt niet laten liggen. Hahaha, ik vind het zo grappig, de naalden niet in een naaldenboekje maar in je onafgemaakte projecten ;-) Lief Pietertje.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig patroon, moet toch nodig weer eens naar Moni toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja snap hem helemaal hoor, deze quilt is voor jou gemaakt haha. Helemaal jou kleur zelfs nog ook. Die katten en quilts he, ze blijven bij elkaar.............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen