Naaidooz

Naaidooz

woensdag 3 juli 2019

Mierenplaag!

Heellllpppp, ik heb een mierenplaag!!!
Wilde ik net lekker gaan
picknicken, zijn de mieren
er met mijn picknickmand vandoor gegaan! Hihi!
 Wat een donderstenen hè?
 Ze hebben ook een 
duik in mijn lapjes en kantjes
genomen, want ze hebben
allemaal rokjes en strikjes
en broekjes.....ghi, ghi

 Had ik net zo'n trek in een cupcakeje.....
 Nou, dan maar een stukje stokbrood....
neeee ook al weg!
 Ze gaan echt met alles
er vandoor!!



 Geen zorgen hoor, ik kom niks tekort.....
Het voorbeeld van dit quiltje
kwam ik tegen op Facebook.
Daar is ze veel groter,
kijk maar, geweldig is ze hè?
maar ik hou het voorlopig
bij wat kleinere quiltjes,
want ik wil zo veel maken
en heb zoveel ideetjes.
Tot de volgende keer!!!

4 opmerkingen:

  1. Geweldig, wat een leuke grappig quiltje !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat grappig dit zeg, leuk verteld weer.........liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kijk, zo'n mierenplaag is niet zo erg. Leuk om te zien die aangeklede miertjes. Een soort van Juffrouw mier van de fabeltjeskrant.

    BeantwoordenVerwijderen