Naaidooz

Naaidooz

dinsdag 16 april 2019

Lentetuin!

Al bij de eerste zonnestralen 
ga ik naar buiten, vaak nog met sjaal..!,
 om van mijn tuintje te genieten.
In oktober vorig jaar veel bollen
geplant, waar ik nu toch wel heel
erg van geniet

En o, o, o
vond ik toch weer een nieuw
tuinhuisje.....
Vorige week in elkaar gezet
en geverfd en hier is ze dan
 ook weer zo'n schatje...
Zij is rood wit geverfd
en onderstaand huisje had ik al
en die is wit rood
 Toch een gezellig laantje zo?
Natuurlijk heb ik ook al
plantjes gekocht en
mijn laddertje ermee gevuld
 En dit vogelhuis vond ik
bij het grof vuil en die heb ik
natuurlijk ook geverfd
 Een oude deur
kan in mijn tuin natuurlijk
ook niet ontbreken....
 Al met al weer veelbelovend
voor de komende tijd!
En het mooie weer komt er aan!
Nog een fijne zonnige dag!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten