Naaidooz

Naaidooz

zondag 3 maart 2019

Nieuw plekje Stonefields en meer

Mijn Stonefields Quilt heeft een tijdje
beneden gelegen,
maar ze wilde nu toch wel
naar een ander plekje, 
dus ze mag nu even boven
liggen en wel in mijn slaapkamer!
 Uiteraard op de voet gevolgd
door Pietertje....en gelijk als
heerlijk slaapplekje bestempeld

 voor als er 's nachts hoge nood is....hihi
 En regelmatig krijg ik de vraag: 
waar laat je alles nou?
Nou....hier in mijn slaapkamer
(o.a......)
Dit is het uitzicht als ik
in mijn mandje lig en naar links kijk


en dit als ik naar rechts kijk


 En als ik dan recht op ga zitten,
dan zie ik al dit leuks allemaal 

 Dit hangt trouwens aan mijn
slaapkamerdeur
 naaahhhh.....princess.....
 en dit bord staat er ook,
maar ook die tekst is niet
helemaal serieus te nemen....haha
 en deze schoonheid ligt ook in mijn
slaapkamer, de Dear Jane.
Toen zat ik nog in mijn groene periode.....
 en deze huisjesquilt blijft ook zo leuk
 en daaronder....
de hutkoffer van mijn indische oma.
Heeft heel wat zeeën bevaren,
maar mag nu rusten in mijn slaapkamer.
 Nog een gezellig hoekje
 Nog één keer in z'n geheel
 Maar het belangrijkste
voor mij blijft toch dit schatje!
 Neeee, niet met m'n quilt spelen!
Nog een fijne zondag!!

5 opmerkingen: