Naaidooz

Naaidooz

maandag 24 december 2018

Laatste kerstblogje van dit jaar

Dit is het laatste
kerstblogje van dit jaar.
Dat wil zeggen
nog een paar foto's van
mijn kerstversiering.
Natuurlijk heb ik ook
een wit kersthoekje,
met wat rode accenten





 Hier nog een klein kersthoekje
met een kunstboompje en allerlei
klein kerstsspul
 En de Charles Dickens Christmas Carolers
mogen natuurlijk ook niet
ontbreken
Al met al weer een
heerlijk kerstgevoel.
Nog een paar dagen
mag ik er van genieten!!
Echt zo leuk en lief dat jullie
mijn blog lezen!!
Ik blijf natuurlijk lekker
aan de gang met mijn freubelwerk.
Hele fijne dagen en
een goed en gezond en
vooral creatief 2019!!


2 opmerkingen:

  1. Blijf zeker lekker freubelen zo gezellig om te zien.............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I enjoyed this post showing your very beautiful Christmas displays. Hope it is all wonderful for you in the New Year too.

    BeantwoordenVerwijderen