Naaidooz

Naaidooz

zaterdag 4 maart 2017

Maandelijkse quiltfeestje...

Gisteren was weer het
maandelijkse quiltfeestje bij Els Feteris
van Bobbin.
Bij de Quiltkwebbels hebben we dit
enige notitieboekje gemaakt
De linker is het voorbeeld en de rechter is van mij.
Ik zit in mijn kartelschaarperiode hihi, dus (bijna) alles
wordt met een kartelschaar geknipt.
 `s Middags was weer de bijeenkomst van de
mini van de maand en de meisjes
hadden weer hard gewerkt en dit is het resultaat


Geweldig om te zien wat een mooie kleuren
er worden gebruikt en wat het effect er van is.
Voor deze keer waren dit de werkjes
(ook het opeten van de paaseitjes rechtsboven
hoorde tot de opdracht..hihi)
Ik begin met het konijntje in het blikje, want daar ben ik
verliefd op!!
Voor de volgende keer is dit miniquiltje
aan de beurt 
Ook weer verliefd!
En last but not least: dit paasei
van de stitcheryclub,
Moet ik natuurlijk ook maken!!!!!!
Denk dat ik vannacht maar doorwerk...haha
Fijn weekend!!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten