Naaidooz

Naaidooz

dinsdag 8 oktober 2013

Laatste mysterie

Snik, snik, het was afgelopen maandag alweer de laatste bijeenkomst
van de mysterie van Els van Bobbin.
Het was ontzettend gezellig en leerzaam en het ontwerp
van de quilt is natuurlijk fantastisch.
De mijne heb ik hier en daar wat aangepast, want ik was niet helemaal tevreden.
Dit is ze nu
en dit was ze
zoek de verschillen...
dit zijn de verschillen



Ben er nu toch echt een beetje verliefd op geworden.
En dit is de laatste opdracht.
Ik weet nog niet helemaal hoe ik de rand ga doen, maar ik heb wel leuke ideetjes.
Hier nog even de quilts die de andere dames hadden meegenomen


Het maakt niet uit welke kleurencombinatie er is gekozen, ze zijn allemaal even mooi en uniek geworden!
En als het goed is komt er nog een 'terugkom' dag om ze allemaal af te zien.
En tsja, als je dan toch bij Els bent, met al die mooie patronen en ontwerpen
dan ga je toch weer overstag,
kijk dan, kijk dan, kijk dan,
Ik heb het patroon van de inmiddels alom bekende sneeuwmannentochtrol van Bobbin
met accessoires gekocht.
Binnenkort toch mee aan de gang, want ik wil haar deze winter nog hebben staan!
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten