Naaidooz

Naaidooz

woensdag 9 januari 2013

NIETSVERMOEDEND!

Nietsvermoedend zette ik gisteren een berichtje op de quilten.startpagina.nl.
Ik kwam sowieso toevallig op de startpagina en zag dat je er een berichtje achter kon laten.
Ik dacht, misschien dat het iemand interesseert dat ik een blog ben begonnen, misschien ook niet. Ik wacht wel af.
Na een uurtje keek ik op mijn blog en zag dat de teller van bezoekers met wel 200 was verhoogd.
Ik dacht, hij is kapot die teller, er is iets niet goed. Maar na wat onderzoek bleek het wel goed te zijn. Door dat berichtje op de startpagina waren er allemaal lieve mensen een bezoekje gaan brengen op mijn blog en kreeg ik allemaal leuke, enthousiaste reacties.
Bij deze heel erg bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.
Ik heb een eerder bericht op mijn blog genoemd: o wat word ik hier gelukkig van. Nou dat geldt zeker ook hiervoor.
Nogmaals bedankt en ik hoop dat jullie me blijven volgen, ik ga jullie in ieder geval wel volgen.

O ja, ben nog even bij een scrapwinkel in de buurt geweest en heb nog wat leuke kantjes gevonden.



Deze onderste is ongeveer 30 x 15 cm. Hij is van Claire & Eef. Ik ga hem gewoon in zijn geheel ophangen aan mijn muur. Lijkt me leuk. Zodra hij hangt, maak ik nog wel een foto.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten