Naaidooz

Naaidooz

dinsdag 16 mei 2023

Follow your heart

 Hallo lieve luitjes,

patchen en quilten is soms

gewoon hard werken!

Ik was even geleden begonnen 

met de quilt Follow your heart

van The Quilt Company en omdat

ik uiteraard....met meerdere projecten

bezig ben, wilde ik deze quilt

echt helemaal af maken!

Dus....de beuk erin en dus....

een affo!


Wat is ze leuk geworden hè?

Ben gek op huisjes,

dus kon me helemaal uitleven!


En de tussenblokken

zijn toch ook wel erg leuk!



En ik heb ook heel
veel doorgequilt,
met de hand...




En nu.....gauw verder

met de quilt die in de Homespun

staat, want ik loop een beetje achter!









Nog een fijne dag!!

1 opmerking:

  1. Jeetje Femke wat leuk geworden. Ben benieuwd of je deze quilt gaat ophangen?
    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen