Naaidooz

Naaidooz

woensdag 18 januari 2023

Di ford, de laatste blokken

 En toen was ik alweer

toe aan de laatste blokken van

mijn Di Ford quilt,

The Antique wedding sampler 

revisited!

Om te beginnen maar eens

blok 22, 23 en 24 laten zien






Tuurlijk....



want iedereen die poezenbeesten

heeft, weet dat er op een quilt moet 

worden gezeten...!

Dit deel ook weer aan de quilt

vastgemaakt





    

En toen was het al weer

tijd voor het laatste blok




Het laatste gedeelte moet nog wel

gedubbeld en gequilt worden hoor en

dan kan ze er pas aangenaaid worden.

En als je dacht dat ik dan klaar was,

nou nee hoor,

alle lege driehoeken aan de rand,

zijn volgens het patroon allemaal

'broderie perse' gedaan, maar dat vind ik

niet zo mooi, dus wat anders verzonnen





En dan natuurlijk nog de rand

doen en de achterkant mooi afwerken.

Heb dus nog wel wat werk er aan,

maar dat vind ik alleen maar leuk!

Ik zal proberen een volgende keer

een foto te laten zien waar hij in z'n geheel

te zien is. Moet dan wel even m'n zoon

vragen om mee te helpen, want hij 

is megagroot.

Maar zoonlief is net papa geworden

en is blij als hij een paar uur per nacht

slaapt...

Tja, dat maakt iedere ouder mee

die net een kind heeft gekregen!

Tis wel een superschatje



Ik heb ook al weer een nieuwe quilt

van Di Ford uitgekozen om te maken,


En ik ben eindelijk uit over

de stofjes die ik ga gebruiken voor

de Flower Farm quilt van Bunny Hill Designs.

Maar dit alles wordt in een volgend

blogje nader belicht.

Zo weer even genoeg voor nu.

Nog een fijne avond en

tot een volgende keer!!


1 opmerking:

  1. Wat een cutie is je kleinzoon. Prachtig is de quilt geworden.
    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen