Naaidooz

Naaidooz

vrijdag 25 november 2022

Muizeninvasie.....

 Ik hoorde vannacht al steeds

wat gerommel en herrie en kom ik vanmorgen

beneden tref ik dit aan



Klimt er zomaar een muis

uit het plafond....




En kijk ik naar beneden

zit er zelfs een deur met een ladder

in mijn deur!



En ook daar zitten er 
muizenvriendjes





Het is toch allemaal wat!
Zelfs Dexter en Pietertje
hebben het er over hihi...





En dus heeft er een heuse

muizeninvasie plaatsgevonden!

Maar......




ik vind ze eigenlijk wel schattig,

dus laat ik ze voorlopig maar

rondhuppelen.

Als het er maar niet

te veel worden, want dan zet 

ik Dexter en Pietertje toch weer in....🙈😸.

Alvast een fijn weekend!!

1 opmerking:

  1. Dit is toch te cute Femke, zag het op insta al voorbij komen maar nu heb ik een beter beeld. Ach ik zou ze nog even laten.
    Groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen