Naaidooz

Naaidooz

zondag 19 juni 2022

Di Ford

 Ik ben tussen de bedrijven

door gewoon door gegaan met het

maken van de Antique Wedding Sampler:

revisited van Di Ford !

 

 

Blijft echt heerlijk om te doen!

Inmiddels dus blok 18 gemaakt en

ik doe quilt-as-you-go, dus de quilt is tot en

met blok 18 dus ook af!



 

En zo ziet ze er nu uit,

heb op een trappetje moeten

staan, want ze wordt immens

groot haha



 








 
 Nu is de originele quilt met
broderie perse, maar dat vind ik
niet zo leuk/mooi en ik vond ook
geen mooie stof om hier wat mee
te doen, dusss.....
        


 
 
heb ik zelf wat verzonnen,
het is wel een patroon van
het patroon van
Di Ford en ik ben goed tevreden
                            
 
 
 
 
 
             
  
En nu kan ik lekker
verder met blok 19!
Heerlijk weer stofjes
uitzoeken en freubelen!      


 

Vooruit, nog één keer

dan!


Nog een fijne avond!!

1 opmerking:

  1. Wat wordt dit supermooi, je gebruikt weer prachtige stoffen. Ben zo benieuwd hoe de rest van je huis, tuin etc. is geworden? Fijne week.

    BeantwoordenVerwijderen