Naaidooz

Naaidooz

zondag 16 januari 2022

Nog meer roze en Marie Suarez

 Toch weer meer leuke ideetjes

gekregen met roze.

Allereerst een 'raampje'  met allerlei

schattigs

 

 

En ook maar weer een hart

gemaakt, met dit keer een 

borduurtje



 

En met z'n drietjes ziet het er

dan zo uit

 

 

Gezellie!!

En nou heb ik al een hele tijd 

het boek van Marie Suarez

'Les patchworks brodés de Marie'


 

en heb er soms wat uit gemaakt.

 B.v. dit quiltje, bij een workshop

bij Moniquilt

 

Nou staat er een wat grotere quilt

in die ik ook al zo lang zou willen

maken en heb een paar dagen geleden

de stoute schoenen aangetrokken.


 

Wat een beauty hè?

Eerst 25 roze blokken aan elkaar

gemaakt en toen een beetje naar

eigen keuze applicaties gemaakt 

 


 




 

Ienimini tasje gemaakt

van ienimini hexagonnetjes

van ongeveer 1 cm



 

En kon ik toch thuis

steeds de WC niet vinden 🙀😹,

moest dus maar een 

WC bordje maken....


 

Zoals jullie zien, weer genoeg

gedaan.

Voor nu een fijne zondag

en tot de volgende keer!!


2 opmerkingen:

  1. Wat ben jij toch ongelooflijk creatief! En wat maak je steeds weer veel hele leuke dingen, en zo netjes ook. Ik kom elke keer weer met veel plezier kijken wat je deze keer weer laat zien aan ons. Dank je wel voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk deze quilt met eigen invulling.Uit dit boek heb ik ook 2 quilt gemaakt en zijn zo gezellig om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen