Naaidooz

Naaidooz

zaterdag 13 november 2021

Roze aardverschuiving.....

 Naaidooz, Naaidooz....leef je nog?

Oooo, errug, zo lang geleden....maar....

er heeft een aardverschuiving plaatsgevonden...

Maar laat ik eerst beginnen met

één van mijn laatste werkjes die ik af heb.

Al lang hing er een geruite

theedoek, waar dit werkje perfect 

op uit komt

 






Een beetje zoals het hier in 

huize Naaidooz aan toe gaat 🙈😹....

En dan nu de aardverschuiving waar

ik het over had. Al een tijdje zat het 

er aan te komen, maar de laatste paar weken

echt doorgezet...M'n hele huisje

verandert in Shabby Chic ROZE!!!

Het begon in m'n slaapkamer en

vond het zo leuk dat ik uiteraard helemaal

ben doorgedraaid hihi.

Hier komen de foto's

 



Veel fotolijstjes eerst met

een roze stofje bekleed en

dan prachtige rozen er op


 

En natuurlijk ook

weer met knoopjes,

strikjes en kantjes




 

En ook de keuken

moest er aan geloven.

Veel spulletjes ook

geverfd in roze

 


 

En op internet dit

schattige kinderfornuisje

gevonden! Die moest ik

natuurlijk ook hebben...

 

 

En dit enige bloemenkoffertje

ook opgepimpt met rozen

en strikjes en kantjes,

want dat blijf ik natuurlijk doen!!

 

En het is weer zo gezellig!!

Ik denk zelfs dat mijn kerstboom

ook in het roze komt 🙀😸.

Voor nu een fijn weekend

en waarschijnlijk en hopelijk tot gauw!!


2 opmerkingen:

  1. Geweldig die metamorfose, ook ik dacht waar is ze nou?
    Doe je dat echt allemaal verven met de kwast of spuiten? We willen meer zien hoor. Ben benieuwd wat er met kerst gaat gebeuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er weer heel gezellig uit. Maar wat ik mij dan meteen ook afvraag waar heb je al je rode spulletjes gelaten? Heb je een zolder van onbeperkte afmeting?
    groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen