Naaidooz

Naaidooz

maandag 16 augustus 2021

Ik ga uit Quilten en neem mee....

 

 Ik ga uit Quilten en neem mee....

Gelukkig kunnen we weer naar workshops en

bee's, maar daar moest ik natuurlijk wel een nieuwe tas

voor maken.....

Had ik al eerder een kleiner tasje

van hexagonnen gemaakt 



.

Leek het me ook leuk om een 

grotere versie te maken.

Dit is één kant van de tas





 

En dit de andere kant






 

En hier dus dat kleinere exemplaar


 

met daarin o.a. een speldenkussentje

en een schaartje


 

En dit etuitje had ik al heel lang,

met daarop vogelhuisjes, maar had zin

om er weer heel wat anders 

van te maken


 

En hier dus de nieuwe

spulletjes die meegaan



 

En waar ga je dan naar toe Naaidooz?

Nou in ieder geval iedere 2 weken

naar de Bee bij Moniquilt in Schiedam.

Daar ben ik dit panel aan het stitchen

 

En dit blok van Di Ford aan het maken.



Nou moet ik zeggen dat het nog 

niet zo opschiet bij de Bee, want er

wordt meer gekwekt dan gewerkt...😱😜 !

Maakt niet uit, het is heel gezellig!!

Nog een fijne dag!

2 opmerkingen:

  1. Wat een lieve tasjes heb je gemaakt. Ik word er helemaal vrolijk van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supergezellige dingen heb je weer gemaakt.
    Ik ga altijd op donderdagavond dus ik mis je mooie maaksels.

    BeantwoordenVerwijderen