Naaidooz

Naaidooz

dinsdag 29 december 2020

Opruimen en schort

 En dan zijn we al weer

toe aan het opruimen van de

kerstspulletjes!

En natuurlijk staat dan weer

het hele huis op z'n kop

En ik krijg dan ook altijd

een opruimaanval, (helaas maar

1 keer per jaar 🙀😜......), dus

alles weer een nieuw plekje.


 

M'n poppenhuizen

boven op de kasten



 

En in dit hoekje

al mijn (meest recente...)

zelfgemaakte spulletjes


En toch nog maar

een nieuw huisje gemaakt,

die alleen nog maar geverfd

hoeft te worden en hoop nog

een plekje op de kast te vinden 🙈


Er is natuurlijk ook weer

gefreubeld de afgelopen dagen.

Had ik toch de nieuwe Klossie gekocht,

met een leuk patroon

En dit schort hing al een

tijdje in mijn keuken 

en dan is 1 + 1  = 2,

het patroon op het schort gemaakt








Zo, tot zover!

Alvast een fijne 

jaarwisseling en op

naar een nieuw, fris

en vooral creatief  jaar!!!


2 opmerkingen:

  1. Wat ziet het er allemaal weer gezellig uit bij je! Jij ook een fijne jaarwisseling gewenst, en ik kijk uit naar wat je in 2021 allemaal weer voor leuks gaat maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee om een schort van het Klossiepatroon te maken! En lekker hè, dat opruimgevoel, al is het dan maar één keer per jaar ;-)

    BeantwoordenVerwijderen