Naaidooz

Naaidooz

zondag 11 oktober 2020

Koffertjes

Had ik nog zo'n leuk

koffertje liggen om op te pimpen!


 

Neee Pietertje,

niet doen, 

dat past niet....


 

Jawel, kijk maar

ik kan me er zelfs

in wassen....hihi

Gek beest!!

 

Afijn, toch nog

gelukt om mijn

ideetjes uit te voeren!


Een koffertje

vol met leuke dingetjes.

Dit meisje

is toch zo gek

op naaien en

 lapjes en kantjes





 

en soms is

het ook noodzakelijk

om te strijken....🙀😜

 

en ze heeft

zelfs een eigen 

naaimachientje


 

En als je dacht,

dat waren alle koffertjes

die Naaidooz heeft....

Nou hier zijn er

nog een paar....

 

 

koffers in

mijn slaapkamer 

 

m'n verpleegstertje

heeft ook een koffertje

 

en ik heb er

zelfs één van papier/karton

Staat toch
weer erg gezellig!!

Nog een 
fijne zondag!!!!




1 opmerking:

  1. Wat een lief koffertje heb je er van gemaakt. Koffertjes zijn leuke pinobjecten.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen