Naaidooz

Naaidooz

dinsdag 15 september 2020

Home en Di Forderingen

Home, het liefst ben ik
toch maar thuis. 
Lekker veel freubelen
en genieten van mijn huisje.
Daarom heb ik dit huishangertje
gemaakt
kijk madammeke staan....
en een allerliefst poezebeest

mag toch niet ontbreken
en deze deugniet ook niet....
en een vogelhuisje

met vogeltjes,
leuk voor de poes...



En mijn Di Ford maakt 

ook vorderingen.
Ondanks bemoeienissen
van mijn Pietertje....hihi
Kijk, dit is blok 
nr. 4



En zo ziet het er uit

als ze aan elkaar zitten
En zo zijn we de week
weer doorgekomen.
Nog een fijne dag!!

2 opmerkingen:

  1. Hee ik dacht al waar blijft die dooz? Geen blogje......jahoor daar is weer zo'n gezellig verhaaltje. Alles met home vind ik altijd zo leuk. Knap hoor DI
    Ik ben trouwens bij Moni geweest wat gezellig op donderdagavond.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je lekker bezig en dan ook nog met gezelschap van Pietertje. Fijn hoor.

    BeantwoordenVerwijderen