Naaidooz

Naaidooz

vrijdag 7 augustus 2020

Tasjes, tasjes, tasjes

Liet ik vorige week een stapel

hexagonnen zien

heb ik ze deze week

omgetoverd in een tasje

met natuurlijk.....

allerlei strikjes, kantjes

en knoopjes

Maar eh Naaidooz, heb je al eerder

tasjes gemaakt? Nou eh misschien 

een paar...🙈🙈


en hier een paar

naar het ontwerp van

Els Feteris van Bobbin




wat een leukerds allemaal

hè?

En ik heb ze zelfs ook van papier en 

karton gemaakt

 En sinds een tijdje

struin ik ook weer de kringloop

winkels af en dit keer een

geslaagd bezoekje aan een

winkel in Oud-Beijerland

 En zo kom ik mijn 

daagjes wel door. 

Nu in ieder geval hier binnen,

met die hitte!

Gelukkig heb ik een airco, dus

dat is wel uit te houden!

Alvast een fijn weekend!!

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten