Naaidooz

Naaidooz

zaterdag 25 januari 2020

Van muisjes, schaatsjes en Margootje

Ze  lag al een paar daagjes
te wachten om op
te worden gehangen
Ja, kijk maar goed...
Het zijn de Kersenmuisjes
van Supergoof!
De quilt is af!!
Uiteindelijk heb ik
20 blokken aan elkaar gemaakt
Die van Goof is nog
groter hoor! 
Ik heb nog 4 blokken
'over', want anders werd
ze echt te groot om op 
te hangen!
Ik vond het uiteindelijk
een behoorlijke klus 
en denk dat ik niet
zo gauw meer
zo'n grote maak.
Maar wat zijn het 
leuke blokken hè?





 Ik heb haar opgehangen
in mijn slaapkamer,
waar is pas nog de
parapluutjes had opgehangen,
want ik heb nergens
anders plek voor zo'n
grote quilt
 En dit zijn wel
mijn favoriete blokken





 En nu, ga ik maar
weer eens bedenken 
waar de pluutjes moeten
komen te hangen......
 Voorlopig maar even
hier. 
Vind ik ook altijd wel
leuk hoor, om gewoon
ergens overheen 
te draperen.
En deze leuke kinderschaatsjes
een beetje opgepimpt
met roosjes en kantjes.
 Nou heb ik bij
Supergoof ook de patroontjes
van Margootje gekocht.
Ook weer zo'n grote quilt,
maar ik denk dat ik alleen
de blokken uitkies die
ik erg leuk vind en
dan een kleinere quilt maak
van misschien 9 blokken ofzo...
Maar voorlopig vind ik
alle blokken nog leuk....
duzzz...
We zien het wel weer!!
Nog een fijn weekend!!

6 opmerkingen:

  1. Wat is het een mooie muizen-quilt geworden!!! Gefeliciteerd met je affo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je toch een creatieve quilter, hoe quilt jij alles door dan met de hand of machine?
    Groter huis misschien?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze LIEF! Ik zit te genieten met m'n neus op het computerscherm!
    :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor je reactie op mijn blog. Wat een leuke blog heb je Femke, mijn ogen smullen van al dat moois :)
    Kom nog vaker langs, ik ben me aan het voorbereiden (lees dingen af werken) om daarna ook het quilten weer op te pakken. Nu ik zo bij jou kijk, begint het nog harder te kriebelen ;) Groet en een fijne avond, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waar staat dat kan ik je gaan volgen, kijk ik daar overheen?

    BeantwoordenVerwijderen