Naaidooz

Naaidooz

vrijdag 13 december 2019

BB en natuurlijk nog wat kerst...

BB oftewel Buttermilk Basin,
heeft mij in haar greep....😱😜
Weer een vintage truck af,
dit keer de kerstuitvoering
 met allerlei
kerstdingetjes

 en deze kerstmuisjes
had ik nog in mijn voorraadkistje...
liggen, toch schattig?
 En nu zijn er dus al 
weer 3 af!
 Ben wel tevreden over
de geruite achtergrond.
Er zijn 12 patronen, maar ik maak
er denk ik maar 6, want anders
wordt ze zo groot.
 En had ik op Marktplaats
nog zo'n leuke oude slee gevonden
(uiteraard in het rood).
Die moest natuurlijk
onder de kerstboom
 en het thema slee nog 
maar even doorgetrokken...
Mijn liefste Pietertje
heeft ook een eigen
sok, 
met een bedenkelijke tekst....haha
 
  En deze quilts komen ook
ieder jaar weer terug.
Heb ze al even geleden gemaakt,
maar ze blijven leuk!

 en hier nog
wat plaatjes van 
mijn andere versieringen



  Dit is natuurlijk...
nog lang niet alles,
dus bij de volgende blogjes
meer foto's!
En ....onderstaand patroontje
van BB wil en ga
ik ook maken.
Toch ook weer
zo leuk!!!
Fijn weekend!!!

4 opmerkingen:

  1. Wat ziet het blogje er gezellig uit, leuk al die kerstversieringen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk al die kerstplaatjes van je voorbij zien komen. Het leuke van het onderste patroon is dat het een winterpatroon is en niet speciaal kerst. Kan het langer blijven toch.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ongelooflijk wat U allemaal maakt.
    Ik geniet elke keer weer van Uw blog!
    groetjes, Franca.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat de poes ook een kerstsok heeft!
    En die muisjes zijn schattig!

    BeantwoordenVerwijderen