Naaidooz

Naaidooz

zaterdag 28 september 2019

Kopje spelden eh thee.....

Iemand trek in een lekker
kopje spelden eh thee eh huh?
Het begon met een 
dienblaadje, die ik
vorige week kocht bij Moniquilt in Schiedam
Al helemaal in prachtig Naaidooz rood.....
 Van de week een beetje verzinnen
en gisteren dit in elkaar gefreubeld
handig om spelden in te doen
en allerlei naaigerei op te bewaren



 en dit rode schaartje
mag er voor de sier op blijven liggen, want.....
 Naaidooz, hoe kan dat nou weer?
Is het puntje van de schaar afgebroken....
zeker teveel gebruikt haha
 Past gezellig op mijn
koffertafeltje

Nog een fijn weekend!!

3 opmerkingen:

  1. Geweldig wat een ideeen heb je toch,leuk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig handig dienblad is het geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben even niet zo heel actief geweest en ik heb daardoor een hoop gemist. Wat ben je actief geweest. Ik vind je dienblaadje echt heel schattig. Heel sfeervol.
    groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen