Naaidooz

Naaidooz

vrijdag 28 juni 2019

Poppenwagentjes

Poppenwagentjes, 
ik ben er gek op!!
Even geleden heb ik deze
via Markplaats gekocht
 En zij is de inspiratiebron geweest
voor dit poppenwagenquiltje
 en in de wagentjes
deze schatjes




 Wat een schattekes weer hè?
En bij de Kringloop dit
enige poppenbedje gekocht.
Ze mag van de zomer in de tuin
staan te pronken
met deze mooie petunia
(als de slakken haar niet opvreten....!!!)

 En het is toch ook weer
genieten in mijn tuintje hoor!
Fijn weekend!!

4 opmerkingen:

  1. Wat een schattig poppenwagentje en het quiltje is geweldig mooi. Leuk ontwerp!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wauw wat een leuk wagentje je bent een boffert.En dat quiltje geweldig gedaan ben verlieft daar hou ik van.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank voor je reactie op mijn blog.
    Jij hebt ook een enig blog. Zag zulke leuke dingen voorbij komen, zoals nu dat poppenwagentje (ben ik ook gek op), dat schattige poppenwagenquiltje, de koffertafel en de mooie konijnen.
    Leuk dat jij ook de muizenquilt van Goof maakt, ik ben nog niet zover, maar heb wel al wat leuke blokken laten zien op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig model poppenwagentje zeg en dat dekentje is zo lief.
    Succes met je petunia in je tuin, hij staat te pronken.......liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen