Naaidooz

Naaidooz

woensdag 22 mei 2019

Niet stil gezeten.....

Oh Naaidooz toch, al weer
een week geleden dat je je laatste
blogje plaatste!
Zeker niets gedaan....hihi!
Nah, wat denk je zelf....
Allereerst ben ik verder 
gegaan met de Viltbloemenquilt.
Hier de laatste 6 bloemenblokjes


 De onderste 2 rijen moet ik nog
vastnaaien en dan dubbelen en
doorquilten
 En dan vastmaken aan dit deel,
die al klaar voor de start is
 Ook ben ik nog met
een ander nieuw projectje
bezig, waarvan ik alleen
maar dit kan laten zien.....

 Nou ben ik ook een echte
Kringloopjunkie!
Vond dit kastje en heb
het een Naaidooz behandeling
gegeven, dwz wit verven
beplakt met ruitjespapier
en kantjes toegevoegd.
En....servies in gezet
wat ik allemaal in de loop
der tijd in de Kringloop heb gekocht






 En bij de Action
een handig rekje gekocht,
wit gevorven en mijn klosjes
op gezet.
Leuk toch?
 Dit gaat nog gestipt worden!
 En wat in het wit kan,
kan ook in het rood,
dus dit wordt het
volgende stipavontuur!
 En, oh ja, vond ik toch
een enig poppenstoeltje bij de....
Wit geverfd en opgeschuurd
en kijk wat een schatje het is geworden!
Zo dit was het weer even!
Ga lekker verder met freubelen!
Nog een fijne dag!

4 opmerkingen:

  1. Wat ben je toch actief en leuk zijn je nieuwe spulletjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je lekker bezig met je quilts, ze worden heel mooi.
    En je kastjes schilderkunsten zijn zo leuk he, freubel maar lekker verder zo..........liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo gezellig al die dingetjes die jij zelf maakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je viltbloemenquiltje wordt prachtig. Bloemen doen het altijd goed in een quilt hè?
    Jij bent dus ook al van de kringloop. Ik koop er ook graag, maar het meest op Marktplaats.
    Alleen schilder ik niets wit, ben meer van alles origineel in het bruin laten, vind ik zo mooi.
    Dat poppenstoeltje is echt beeldig.

    BeantwoordenVerwijderen