Naaidooz

Naaidooz

zondag 10 maart 2019

Tasje

Wat me nou toch is overkomen!
Zit ik op mijn gemakkie te freubelen,
 hoor ik ineens: 
hallo, hallo, yoehoe, yoehoe, nee hier, hier!
Is het mijn kartelschaar hihi.....
 Ze voelde zich verwaarloosd omdat ik
haar al een tijd wel erg weinig gebruikte....
Nou maar gauw een werkje
gemaakt met heel veel kartelschaarmomenten.
Het is het breiwerkjes tasje geworden
 met een echt breiwerkje
 en een echt mandje voor de bolletjes
 en natuurlijk poes, spelend met een bolletje
 ze heeft wel een brilletje nodig,
want ze is al een dagje ouder....



 En ze staat toch weer zo gezellig!
Nog een fijne echte hollandse herfstweer dag....

1 opmerking:

  1. Wat schattig je breiwerk tasje zeg, wat ben je toch een freubel miep haha..........liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen