Naaidooz

Naaidooz

zaterdag 6 oktober 2018

Klosje en juweeltje

Het was weer tijd
voor het Klosje van de maand
van Farmyard Quilting Designs.
Dit keer een
schattig pompoentje
op het klosje


 En hier staan ze
samen, de klosjes
die ik klaar heb

Zo leuk!
Nou maak ik
regelmatig een rondje
op Marktplaats, om te
kijken of er nog juweeltjes
op staan en ja hoor,
ik heb er weer
één gevonden
en gekocht....
een oude poppenwagen
 eh, nou ja, jullie kennen
inmiddels het ritueel
hier in huis....Pietertje...
 Is het geen plaatje? 
Maar weer eens
wat gaan schuiven in de
huiskamer om
een mooi plekje te vinden
voor dit juweeltje.
Fijn weekend!


2 opmerkingen:

  1. Hai Femke, eigenijk reageer ik nooit op blogs maar lees ze dus wel en die van jou altijd. Kan zo genieten van het heerlijke rood/wit en kneuterige van je huis. Ooit heb ik je ontmoet tijdens een workshop bij de quilthoeve. En nu zie ik je regelmatig voorbij komen dat je ook bij moniquilt komt. Heb nog getwijfeld over de bom maar avond is ook mijn ding niet. Ga jij ook wel eens naar de bee daar?
    Nou in ieder geval ik heb genoten en ben benieuwd hoe de kinderwagen komt te staan.
    Vriendelijke groet Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat maak je mooie dingen. Schattig hoe je dat popje weer heel gemaakt hebt ! En die oude poppenwagen: ik wist niet dat ze zo nog bestonden ! Wat een mooierd ! Zelf heb ik ooit een wiegje uit de kringloop opgeknapt.

    BeantwoordenVerwijderen