Naaidooz

Naaidooz

vrijdag 31 augustus 2018

Klosje van de maand

Nou ben ik ook
nog met wat anders
begonnen......
Ja, ja ik weet het...
ik ben al met tig
dingen bezig hihi,
maar ja, er is ook zo
veel leuks!!
Bij mij in de buurt,
in Rozenburg,
zit de waanzinnig leuke
Quiltwinkel
Farmyard Quilting Designs,
(hier haar webwinkel
Ik kom er regelmatig
en dit keer zag ik
dat er een Klosje van de Maand
is.
Dat houdt in dat er 12 maanden
lang iedere maand
een klosje met wat leuks
er op kan worden gemaakt.
Zo leuk!!
Ik heb in de winkel
gelijk alle klossen
van het pakket
meegenomen

 maar je snapt
natuurlijk wel....
dat het op zn Naaidooz'
gaat, dus ze worden
wit geverfd....

En dit is het pakketje
dat ik als 1e ben
gaan maken
 ook op z'n Naaidooz'



 Wat een moppie hè?
En vanaf nu komt
er iedere maand
met de post een spannend
pakketje!
Nog meer feestjes haha!!
Fijn weekend!!
 
 
 


2 opmerkingen:

  1. O wat is dit leuk zeg, ga eens kijken wil ik ook wel aan mee doen haha............liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben er nog niet voor gezwicht, maar vond ze wel gelijk super leuk! Die van jou zijn erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen