Naaidooz

Naaidooz

zondag 1 juli 2018

Poppenhuis

Ik had alweer een tijdje
zin om met een poppenhuis
bezig te zijn.
Heb het vroeger heel
veel gedaan, maar ja toen
kwam het quiltvirus hè...!
Vond op Marktplaats voor
heel weinig een poppenhuis,
die door de 1e inspectie
van Pietertje heen is gekomen....
hahaha 
 
Wat een heerlijk dier
is het toch hè?
Zoals je ziet is het huis
niet in mijn kleuren....
dus werd er eerst heel veel geverfd 
Tot ze helemaal
roomwit was, zowel
buiten als binnen....
En na wat bezoekjes
aan poppenhuiswinkels
en verfbeurtjes
ziet de binnenkant
er nu zo uit



word ik weer helemaal
gelukkig van!
En voor het huis heb ik ook
een eigen madammeke gemaakt
 


 en ze voelt zich
al helemaal thuis.
Het huis is nog niet
helemaal klaar hoor.
Er moet nog veel opgehangen
worden en
voor op de tafeltjes en zo
heb ik allerlei kleine dingetjes
zoals serviesjes en kleedjes.
Maar daar ga ik me de komende tijd
lekker mee bezig houden,
naast natuurlijk o.a. het quilten
van mijn Stonefields quilt
en al het andere wat weer op mijn pad komt....
Kom de zomer wel weer
lekker door!
Nog een fijne zondag!

2 opmerkingen: