Naaidooz

Naaidooz

zondag 22 april 2018

Lekker weekendje!

Zomaar een lekker rustig
weekendje!
Gisteren zou ik eigenlijk een workshop
van een hele dag hebben, maar die ging
door omstandigheden niet door.
Dusss......heb ik tijd om verder
te werken aan de Stonefields Quilt.
A.s. dinsdag is de bijeenkomst in Den Haag en
onder het genot van een mooie tenniswedstrijd
op televisie
(Nee buiten
zitten is nu nog steeds te warm voor me)
ben ik aan het patchen
en quilten.
De laatste blokken van de
eerste rij zijn in de afrondende fase

En dit was al af 
Dus in totaal 3 x 11 rijen blokken klaar!
Het doorquilten doe ik dinsdag tijdens
de bijeenkomst. Patchen tijdens zo'n bijeenkomst
is voor mij geen goed idee, want dan gaat
er van alles fout...hihi!!
Na dinsdag pak ik weer wat andere
werkjes op, want dan vind ik het weer
even genoeg. En ik heb nog zulke leuke
Bobbin patroontjes liggen
Fijne zondag!!


1 opmerking:

  1. Wat een mooie blokken en al veel zeg!!!
    Ga lekker zo door, voordat je het weet is het af ;-)

    BeantwoordenVerwijderen