Naaidooz

Naaidooz

dinsdag 6 maart 2018

Jurkjes

Jurkjes, ik ben er gek op!!
Heb inmiddels een zoon
van 26 jaar, dus daar kon ik
ze niet bij aan doen.....
kon wel...maar dan heb
je weer te maken met jeugdtrauma's
enzo haha!
Kan ze wel zelf maken
en dat heb ik dus ook gedaan.
Deze heb ik
pas geleden gemaakt
Wat een schatje hè?
Gemaakt van vooral kant.
Deze jurkjes heb ik
lang geleden al gemaakt


Die hangen in mijn
slaapkamer schattig te zijn!
Ik mocht van mezelf
nooit jurkjes kopen
want ik kon ze immers
zelf maken, maar
ik ben niet meer
zo streng voor mezelf dus
het afgelopen jaar heb
ik deze zelf....gekocht


Toch logisch dat ik
ze heb gekocht...???
Misschien krijg ik
ooit nog een kleindochter,
waar ik ze voor kan
maken...anders
blijven ze lekker
hier hangen!!
Toedels!


2 opmerkingen:

  1. Mooi, ben ook gek op jurkjes, ik maak ze niet maar hoop dat ik ooit ook een klein meisje kan verwennen. Heb 2 zonen 😃

    BeantwoordenVerwijderen