Naaidooz

Naaidooz

zaterdag 9 december 2017

Kerstversiering!!

Zoals al eerder gezegd, ben ik gek op
traditie!
Zo ook de kersttraditie!
Ben van de week lekker
aan de gang geweest,
maar ben ook wat afgeweken
van de vorige jaren.
Ik had 'behoefte' aan
een wat 'rustiger'... versiering,
dus nu eens een kerstboom met
witte versiering.
(En één van de leukste dingen
vind ik nog dat ik heleboel
bij Wibra van dan heb voor
een grijpstuiver, haha, ben
verder niet cheap hoor.....)
De boom zelf was ook erg mooi
en ik heb de lege stukken
opgevuld met allerlei losse
takken dus het is
een mooi geheel geworden.
Gisteren bij een workshop
een leuke kerstkandelaar
gemaakt

En het ruikt allemaal heerlijk!!
Verder alleen een stoeltje
en een tafeltje versierd

En de muizen mochten natuurlijk
ook niet ontbreken....
En nu ga ik er lekker van genieten!
Allerlei leuke kerstfilms kijken
en evt. moeilijke dingen niet aan denken.
Fijn weekend!!
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten