Naaidooz

Naaidooz

zondag 4 juni 2017

Mijn muizenplaag!!

Mijn quilt van het blok van de maand
van Els van Patchons avec Bobbin is
inmiddels een ware muizenplaag geworden haha!
Ik zal beginnen met het laten zien
van het 7e blok
Is ie leuk of is ie leuk!
In plaats van blommetjes heb
ik er een bosje muizen in gezet hihi!
En zo ziet de quilt er nu uit
Nou had ik al moeder muis er bij gemaakt
maar er zijn inmiddels zoveel muisjes
dat ze het niet alleen meer aankan, dus......
krijgt ze hulp van vader muis
en ze hebben het zo gezellig samen

 lekker tussen de plantjes

En deze lieve sufferd vindt
het ook zo gezellig met de muisjes

Deze muizen doet ie niks,
maar ik word nog regelmatig
getrakteerd op een echte muis hoor!
Nog een fijne zondag!
 
 


1 opmerking:

  1. Dit heb je echt op je eigen manier weer zo leuk gemaakt zeg.........liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen