Naaidooz

Naaidooz

zaterdag 27 mei 2017

Zat gedaan!

Het is alweer 11 dagen geleden dat ik
heb geblogd, maar ik heb niet stil gezeten hoor.
Soms moeten er ook andere dingen gedaan
worden dan lekker freubelen.
Jullie kennen dat vast ook wel!
Al een tijd (misschien wel een paar jaar....!)
ergerde ik me rot aan alle troep op zolder!
Ben hier 6 jaar geleden komen wonen en alles wat
niet direct gebruikt zou worden, werd op zolder gedumpt.
En alles ligt daar dus ook al 6 jaar, ongebruikt!



Erg hè! En soms moest er wat gezocht worden
en dan werd alles weer overhoop gehaald.
En ineens was ik het zat, 2 rollen vuilniszakken mee
naar zolder en ruimen maar.
Hier en daar een vloekje, hier en daar een glimlach,
3 dagen beuken, zo erg dat ik er spierpijn van had hihi.
Zo zag het er tussentijds uit

En na 5 ritten naar de stadswerf en een paar ritten
naar de Kringloop ziet het er nu zo uit

LEEG!!!
En er komt ook niets meer te liggen.
Er staat een groot (denkbeeldig) rood kruis
op het zolderluik haha!
Wat een opluchting en een last van mijn schouders!
Maar ik ben ook lekker in de tuin bezig geweest!
Een heleboel plantjes in potjes gedaan,
gesnoeid en vertroeteld
en de houten tuintegels gebeitst
en zo ziet het er nu uit




Dat is toch weer genieten!!!
Hoewel ik wel met de hitte van vandaag lekker binnen zit.
En toen kon ik nog een lampekap projectje af maken
Dit keer zijn de muisjes aan de beurt




Nou ik heb ze weer verdiend hoor!
Ga nu lekker weer met wat nieuws
beginnen.
Fijn weekend!
 
 


2 opmerkingen: