Naaidooz

Naaidooz

donderdag 13 april 2017

Schattig rood katertje.....!

Er was eens.............
een schattig jong rood katertje,
die 's nachts stiekem via mijn kattenluikje naar
binnen was geglipt!
Hij zag mijn quilt van het blok
van de maand van Els Feteris,
hangend aan een quiltrekje,
vol met muizen en dacht,
die is van mij dus sproei, sproei...
nu weet iedereen het!
Nu gauw wegwezen!
's Morgens dacht ik, wat ruik ik toch?
En na wat speurwerk ontdekte
ik de plek des onheils!!!
Aaaaaah, mijn quilt!!!!!
Wat nu, wat nu? Weggooien? Neeeeee,
ik vind hem veel te leuk.
Uit elkaar halen...nee ook niet!
Er zit maar één ding op, in de wasmachine
en kijken of ie het overleeft.
Nou....op zich had ie het overleeft, maar....
mijn applicaties waren toch wel erg geschrokken
van al dat water
Helemaal verfrommeld en zelfs na
een strijkbeurt zag het er niet uit.
Dan maar alles eraf  
 en opnieuw beginnen

Vreemd genoeg hadden de muizen het wel overleeft....
En... het wonder is geschied,
na wat uurtjes (....) werk leeft ze weer
(en ruikt ze heerlijk)




en het schaapje van blok nr 5
heb ik ook gemaakt



 
De naadjes van de blokken zijn
lekker country geworden.
Sommige zitten een beetje los, maar
dat maak ik wel weer in orde.

En nu heb ik ook wat voorzorgsmaatregelen
getroffen:
Moeder Muis er bij gemaakt en
zij houdt nu de wacht hihi
(heb hem ook wat hoger gehangen..)
dus rooie opgepast

Zo, ben weer dik tevreden,
eind goed al goed.
En die kleine rooie heb ik al weer
vergeven, het blijft een schatje en
ik ben nou eenmaal gek op katten!
 
 

3 opmerkingen:

  1. Wat een verhaal ha ha😍en fijn dat je er zelf ook zo mee om kan gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een verhaal ha ha😍en fijn dat je er zelf ook zo mee om kan gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh jeminee, die lieve kleine rode deugniet😊 maar gelukkig is alles goedgekomen.
    Fijne paasdagen 🤗🐣

    BeantwoordenVerwijderen