Naaidooz

Naaidooz

zondag 4 december 2016

Klus geklaard!

Zoooo, de klus is weer geklaard!!
Welke? nou mijn huis aankleden
met allerlei kersterigs.
Ik heb verschillende bomen,
twee echte en de rest zelfgemaakt.
Deze is een echte, helemaal gevuld met
rode kerstspulletjes....



En aan de voet van de boom
is het ook heel gezellig



En ik heb ook een echte 'Naaidooz' boom gemaakt,
die bestaat uit een rood geruit stofje,
kantjes en freubeltjes

en eronder...kadootjes.... 
geen echte hoor, gewoon voor de gezelligheid.
En naast de t.v. een kleintje,
wel een echte met kluit, die
verdwijnt na de feestdagen in de tuin
en weer een hoop gezelligheid er onder
Had ook nog bij Intratuin een wit houten boompje
gekocht en kersterig aangekleed
En het raam ook aangekleed


En hier een Charles Dickens tafereeltje
 
En zo is het uitzicht vanaf mijn bank
 
Het was me weer een waar genoegen.
En nu....ga ik een maand lang genieten
van alle lichtjes en gezelligheid.
 
 
 
 
 


1 opmerking: