Naaidooz

Naaidooz

zondag 13 november 2016

Sinterklaas Kapoentje

Ook hier heeft Sinterklaas zijn intrede gedaan.
Ik ben gek op traditie, zo ook deze en dus houden
we die er in....
De laatste tijd allerlei leuke dingetjes gemaakt.
Dit viltpakketje van Sinterklaas achter op
de fiets bij Zwarte Piet was
als eerste aan de beurt


 was nog een aardig klusje, want zelfs de fiets is helemaal van vilt.
Hij staat gezellig naast het lijstje met Amerigo, die ik al
eerder heb laten zien.
Ik heb ook nog een nostalgisch tafeltje
gemaakt
met een krans met worteltjes, klompjes, de roede en kadootjes


en een leuk vilten klompje met verlanglijstje en wortel

en 2 zakjes met pepernoten en speculaas,
het idee heb ik ergens anders verdaan, ik weet alleen
niet meer waar, dus vergeef me

Als laatste nog een Sinterklaasborduurtje
in een lijstje met wat spulletjes er op
 De sfeer zit er hier helemaal in, gezellig!!

 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten