Naaidooz

Naaidooz

zondag 5 juni 2016

Project lattenmethode dubbelen.....geslaagd!

Ja, ja, ik deed het nog, op mijn knieën over de grond
om mijn quilt te dubbelen.
Nou had ik allang gehoord van de lattenmethode,
maar ja, dan weet je niet precies hoe het gaat en
dan stel je het steeds uit.
Maar...nu was ik het zat. 
Het lijf begint
toch ook wel te protesteren en dit moest toch makkelijker gaan.
Met behulp van dat heerlijke internet,
waar je bijna alles op kunt vinden, ben ik te werk gegaan
We beginnen met alle ingrediënten klaar te zetten
de latten
de top, de tussenvulling en de achterkant
(hij is leuk geworden hè?) 

dan alles op de latten rollen
o.k. so far so good....
Tja...en nu???
Nou, maar een beetje puzzelen en uitproberen
en toen...was er dit
Ooooh, wat netjes en makkelijk en snel!!!
 Zelfs de achterkant
En hier hangt ie, het lijkt wat
rommelig maar hij zit superstrak hoor! 
Zo nu kan ik verder...eerst nog wat leuke dingetjes
er op appliqueren en dan nog wat doorquilten..
piece of cake!!
 
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten