Naaidooz

Naaidooz

zondag 13 maart 2016

Allerlei leuke dingetjes

Keb weer allerlei leuke dingetjes gemaakt!
Om te beginnen heb ik de afgelopen weken gewerkt
aan....Brammetje het matrozen lammetje
weer een leuke combi van haken en breien
met allerlei matrozen details 
 zelfs een matrozenpet en een matrozenkraagje
 tis toch weer een poeperd!!
En afgelopen vrijdag ben ik weer gaan
Quiltkwebbelen en Miniƫn bij Els Feteris van Bobbin
en 's morgens hebben we een 'bakje' gemaakt.
De meeste kwebbeltjes maakten hem in deze kleur
 maar ik zit nog steeds in mijn rode periode, dusss....
en wat zit daar nu dan in...
weer allerlei leuke klosjes, roestige dingetjes en knoopjes.
En des middags ben ik begonnen met het maken van
een nieuwe hoes voor mijn 'werk' map
 en wat zit daar dan weer in...
allerlei Bobbinpatroontjes
 en bv. breipatroontjes
Al met al weer lekker productief geweest!
Nog een fijne zondag!!


1 opmerking:

  1. Het bakje, dat jullie maakten bij Els vind ik in beide kleuren mooi en die omslag van "Naaidoos" is wel HEEL ERG LEUK. Het was weer genieten Femke. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen