Naaidooz

Naaidooz

donderdag 13 augustus 2015

Kop en schotel

Gisteren toch weer zo'n leuke workshop gedaan
bij het Quilterspalet in Den Haag.
Ze werd gegeven door Cora en we hebben een speldenkussen gemaakt
in een kop en schotel.
Hier is ze in haar blootje, eh..de kop en schotel dan hè
en dit is weer mijn gebruikelijke werkbende....
En dit is ze geworden
Wat een schatteke hè?
En hé wat zie ik daar in de tuin, wappert daar nou een quiltje aan de waslijn?
Er woont vast een quiltster
 En daar een boom en wat uit de kluiten gewassen bloemen....
 aahhhh en daar een pussycat en een hele grote schaar...
en oh, de sleutel hangt boven de voordeur, hoef je nooit te zoeken
En ze staat weer zo leuk bij de rest van mijn spulletjes

We waren met een hele groep en dit zijn ze van de andere freubelaarsters,
het voorbeeld van Cora


 Een paddenstoel kan natuurlijk ook!


Leuk toch weer hè, al die verschillende smaken?
Nou, ik ga nog even genieten hoor van mijn nieuwe aanwinst.
 


2 opmerkingen:

  1. Wat is die leuk geworden van jou, ik ben nog niet zover, ben druk met een ringenkussentje wat volgende week klaar moet zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit een schattig speldenkussen!!!!! :-)
    Ik zie dat jullie allemaal andere dingen rond het huisje gemaakt hebben... dat moest je dan gewoon zelf verzinnen?

    BeantwoordenVerwijderen