Naaidooz

Naaidooz

dinsdag 28 oktober 2014

Quiltkwebbels en A Year in the country

De laatste paar dagen waren weer heerlijk, zeker op freubelgebied.
Allemaal bij Els van Bobbin.
Afgelopen vrijdag eerst 's morgens de Quiltkwebbels, waarbij
we dit enige werkje hebben gemaakt
Hij is nog niet helemaal af. Oorspronkelijk is het een kussentje, maar
ik denk dat ik er een quiltje van maak.
Vrijdagmiddag was de bee van de mini van de maand, waarbij ik heb gewerkt aan een
eerder miniquiltje. Als het klaar is, laat ik een foto zien.
En gisteren was weer de bijeenkomst van het Blok van de maand:
A Year in the country.
Laat ik nou al negen blokken af hebben, dit zijn de laatste 3


 En hier in z'n geheel
Ja, aan elkaar en ook al doorgequilt!
Nog 3 blokken en dan is ie klaar!
Ik ben er zo blij mee!
Er was nog één dame die ze al allemaal aan elkaar had gemaakt
Super toch?
De andere dames waren ook al ver, maar de blokken zaten
nog niet aan elkaar.
Wat het ook zo heerlijk maakt, is het kwebbelen met elkaar en
de heerlijke hapjes en drankjes.
Kan bijna niet wachten tot de volgende keer!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten