Naaidooz

Naaidooz

donderdag 24 juli 2014

Tasje

Zag ik me daar op het blog van Atelier Steekjes en Kruisjes
leuk tasje. Ik dacht die wil ik ook maken, ik heb troepjes zat om
haar aan te kleden.
Hier is ze
Is het geen schatje?
Het borduurwerkje had ik al een tijdje liggen en ik wist nog niet goed
wat ik er mee wilde doen, maar ik weet dat er altijd wel een bestemming komt.
Samen met een lapje, viltje, mandje, kantje en strikje is het dit geworden
Het idee van het kleine tasje heb ik ook van het ontwerp van Atelier Steekjes en Kruisjes
En deze versiering maakt het nog gezelliger
De rits....zit er alleen maar op om mooi te zijn
En deze franse gordijnhangertjes (heb ik me laten vertellen) hebben
ook een mooie bestemming gekregen
Nou, nog één keertje dan

 
 
 

2 opmerkingen:

  1. Erg leuk en vooral mooi, wat een leuk idee om die gordijnhangertjes te gebruiken. Ik koop ze altijd om mijn handdoek en theedoek mee ol te hangen. Maar dit is veel leuker.

    BeantwoordenVerwijderen