Naaidooz

Naaidooz

vrijdag 9 augustus 2013

Natuurlijk!

Natuurlijk ben ik weer met 77 dingen tegelijk bezig!
Want ik kan natuurlijk geen keuze maken, dus doe ik het allemaal tegelijk.
Kijk, dit is een gedeelte van het derde blok van de Antique Wedding Sampler,
 de stofjes en malletjes liggen klaar
En dit is het 2e blok van de Home Sweet Home quilt
 met de deur en de raampjes al klaar voor de start.
En natuurlijk vond ik weer wat leuks op het internet, wat beslist nu gemaakt moest worden.
De Simply2M Sampler BOM 2012.
 Ik doe haar met alleen rode stofjes en ongebleekt katoen.
Nou wilde ik hier de naam van de site waar ze op te vinden is neer zetten,
maar nou is het blog verwijderd. Misschien op facebook?
Er werd door één van de lezeressen van mijn blog gevraagd naar het borduurpatroon
van de naaimachine, lieve lezeres, via deze link http://pinterest.com/sniet/borduren/ kan je
het borduurpatroon vinden. Een beetje naar beneden scrollen en dan vind je haar.
Het moge duidelijk zijn dat ik mijn weekend wel door kom!
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten